loading...
آرشیو sms های در به در کوچه های تنهایی
3love3 بازدید : 29 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

من غرورم را ب راحتی بدست نیاوردم, ک هر وقت دلت خواست خردش کنی. غرور من اگر بشکند, با خرده هایش, شاهرگ زندگیه تورا نیز خواهم زد.

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++

باران که می بارد همه چیز تازه می شود

حتی داغ نبودنِ تو . . .

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

واقعیت است جاذبه تو

از بس جذابی

می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

نمیدانم نهان از من چه نیکی کرده ای با دل / که چون غافل شوم از آن ، دوان سوی تو می آید .

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند
هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .
دوستت دارم . . .

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما
از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

داروها و دوستی ها هر دو مشکلات را حل میکنند
با این تفاوت که دوستی ها هیچ وقت تاریخ انقضا ، بها و اندازه ندارند . . .

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

صفای دلت را به رخ آسمان میکشم تا به زیبایی مهتابش ننازد . . .

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی
وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . . .

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

دوست دارم افعال بی قاعده عشقت را ؛ وقتی بی واسطه مفعول لبهای تو می شوم !

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

اى دوست !
تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !
تا تو هستى زندگى باید کرد . . .

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

جهان که فاصله ای نیست !
تا ماه پیاده میروم ، اگر آنجا خانه ات باشد . . .

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

کوتاه می گویم !
دوستت دارم ، ولی کوتـاه نمی آیم از دوست داشتنت . . .

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

جزئیات ِ چشمهایت . . .
کلیات ِ زندگی ِ من است !

+++ اس ام اس عاشقانه 92 +++ 

|___♥__|_:!””-.,
“@@”””””” “”@”‘

دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !

.

.

.


تو باشی

زهر مار هم می چسبد ،

امسال هم که سال مار است !


* * *


در این آشفته بازار

هر چقدر هم که گران باشد باز هم میخرم

نازت را میگویم !!


* * *


" تـــو "

دو حرف بیشتر نیســـت ،

کلمه ی کـــوتاهی کـه برای گفتنش ..

جانم به لب رسید و ناتمام ماند ..

* * *

یادمان باشد در املای زندگی،
همیشه برای محبّت تشدید بگذاریم؛
تا از دوستیمون حتی نیم نمره هم کم نشود ...


* * *

این روزهـــا دوباره افکارم به سوی تــــو پر می کشد
سنگش نزن تحمل کـــــن . . . !


* * *

عازم یک سفـــرم
سفری دور به جایی نزدیــــک
سفری از خود من به خـــودم
مدتی است نگاهم به تماشای خداســت
و امیـدم به خداوندی اوســـت…


* * *

بــــــاور نمی کنم
اینگونه عاشقـانه
در مـن ، حبس شده باشی!!
بگو با چه جادوئی
مرا اینگونه نا عادلانه وقف خودت کردی؟


* * *

وقتی دستان تو

در دستان من باشد

دست را می بــــازم

حتی اگر تـمـام حـکـم هـای دل

در دسـت من باشد . . .


* * *

" چشم هایم را میبندم "
کور بودن را
به دیدنِ جایِ خالیت
ترجیـح میدهم


* * *

گزارش سازمان هواشناسی هرچه میخواهد باشد..

بدون تـــــــو...

هوا پس است...


* * *

    اینجــا صـدای پـا زیــاد می شنــوم...!
    امــا هیچکــدام تــو نیستــی ...!
    دلــــــم ؛
    خـوش کرده خــودش را بــه ایـن فکــر ؛
    که شایــد ؛
    پابرهنه بیایی ...


* * *


ضبط میکنــم تمــام حــرف هــایــت را

نــَ بــرای روزهای بی تـو بـودن

صدایتـــ انقدر ارامــم میکـند کــِ یـادم میـرود بایـد نفس بکشــم !!!


* * *

می‌دانی ؟

تنها دلیل این‌همه دیوانگی‌هایم

این‌ست که نمی‌خواهم

مدیون و گناهکار

روزی کشیده شوم

به دادگاه آرزوهایم‌!


* * *



تنها ” که باشی ؛

نه دلت دستمالی میشود

و نه خیالت انحصاری . . .

* * *


دلم میخواهد عاشق باشد

عقلم میخواهد عاقل باشد

این میگوید زود باش

آن میگوید دور باش

احساسم این روزها دوشیفت کار میکند

و حقوقش را از من میگیرد . . .


* * *


دلت آبی تر از دریا رفیقم

به کامت شادی دنیا رفیقم

الهی دائما چون گل بخندی

شب و روزت خوش و زیبا رفیقم . . .


* * *

رفتــم گفتـم از “خـــــیرش” مـی گــذرم

شنیـدم کـه زیــر لب گُفـت از “شــــــرش” خــلاص شـدم . . .


* * *



آرزویم این است :

“آرزویت” ساکن کوچه ی بن بست نباشد هرگز . . .


* * *


میگویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من میگویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . .

* * *



میگویند شکستنی رفع بلاست

ای دل تحمل کن شاید حکمتیست  . . .


* * *



از تنهایی هایم یاد گرفتم

جلوی تنها پسری که زانو می زنم، پسرم باشد.

آن هم برای بستن بند کفش هایش
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 396
  • کدهای اختصاصی

    нιωα.●.Jušт Gὄḋ